پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

محفل پل زمانخان؛ الگوی مناسب محافل قرآنی در فضاهای باز و اماکن تفریحی

 ستاد استان

محفل پل زمانخان؛ الگوی مناسب محافل قرآنی در فضاهای باز و اماکن تفریحی

رییس اداره امور قرآنی استان از برگزاری محفل انس با قرآن در منطقه تفریحی پل زمانخان سامان با حضور قاریان بین المللی به عنوان الگوی مناسبی برای برگزاری محافل قرآنی در فضاهای باز و اماکن تفریحی نام برد.

 مهدی پرتوی ضمن اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور کاروان سفیران نور در روز گذشته دوم تیر در منطقه گردشگری پل زمانخان سامان گفت: برگزاری باشکوه این محفل قرآنی و استقبال چشمگیر مردم در یک فضای باز و تفریحی نشاندهنده ی اقبال عمومی به برگزاری برنامه های قرآنی در این مراکز است.

وی اظهار داشت: با همکاری مراکز قرآنی شهر سامان و با حضور قاری نوجوان محمدهادی طادی، مجری شبکه قرآن دکتر حمیدمجیدی مهر، نفراول مسابقات بین المللی کویت مجتبی محمدبیگی، صاحب 3رتبه اول بین المللی حفظ کل عیسی خورشیدی و نفراول مسابقات بین المللی سوریه وعضو گروه تواشیح اهل بیت علیهم السلام سید احمد مقیمی، محفل قرآنی با شکوهی در این منطقه گردشگری برگزار شد که حضور با شکوه مسافران و علاقه مندان زینت بخش این محفل قرآنی بود.

پرتوی با اشاره به درخواست های مکرر مردم مبنی بر برپایی محافل قرآنی در فضاهای باز تصریح کرد: این کار در سایر کشورهای اسلامی مسبوق به سابقه است لیکن به دلیل ملاحظاتی که وجود دارد از جمله این که مزاحمتی برای عزیزانی که قصد تفریح یا استراحت دارند ایجاد نشود، سعی کردیم بازخورد های اولین تجربه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و از این الگو برای برپایی دیگر محافل در پارک ها و اماکن تفریحی استفاده کنیم.

رییس اداره امور قرآنی استان همچنین از توزیع 800 افطاری بین شرکت کنندگان این محفل خبر داد و ادامه داد: به همت مراکز قرآنی شهرستان سامان ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، غرفه انتقال فایل تلاوت اساتید و نمایشگاه کتب قرآنی در مجاورت این محفل انس با قرآن دایر بود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی