يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

پنجم مرداد؛ برگزاری آزمون طرح های آموزشی و روش تدریس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

پنجم مرداد؛ برگزاری آزمون طرح های آموزشی و روش تدریس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری  از برگزاری آزمون طرح های آموزشی و روش تدریس قرآنی در پنجم مرداد خبر داد.

ابوذر کارگر با اعلام این خبر گفت: این آزمون در راستای تکمیل کارگاه های آموزشی گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان در روز پنجشنبه پنجم مرداد برگزار می شود .

 وی بر تقویت برنامه ها و فعالیت های آموزشی قرآن کریم تاکید کرد و ادامه داد: گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان از ابتدای امسال به منظور تقویت نیروی انسانی مراکز قرآنی در زمینه محتواهای آموزشی و شیوه صحیح کلاس داری اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرستان های نه گانه استان کرده است.

کارگر افزود : با اتمام برگزاری این کارگا ه ها  تا اواسط تیر و همچنین طبق جدول زمانبدی که از قبل آماده شده است ، در پنجم مرداد آزمون پایانی این کارگاه ها برگزار می شود.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان گفت: آزمون به طور همزمان در نه شهرستان و با حضور ناظران اداره امور قرآنی استان برگزار خواهد شد.

ابوذر کارگر تصریح کرد: محتوای این آزمون فایل طرح های آموزشی سازمان دارالقرآن کریم و کتاب کاربرد مهارت های تدریس و روانشانسی در آموزش قرآن از «داوود تک فلاح » و همچنین ارائه یک طرح درسی کتبی توسط مربیان در روز برگزاری آزمون است.

وی همچنین بیان کرد: آن دسته از مربیانی که حد نصاب نمره لازم را در این آزمون کسب کنند گواهی دریافت می کنند و در هر شهرستان از 3 نفر اول تقدیر می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی