سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۱ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نهمین دوره مسابقات حفظ قرآ ن کریم در مؤسسه ثامن الحجج (ع) فرخشهر برگزار شد

 ستاد استان

نهمین دوره مسابقات حفظ قرآ ن کریم در مؤسسه ثامن الحجج (ع) فرخشهر برگزار شد

مدیر مؤسسه ثامن الحجج (ع) گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه فجر در تاریخ 24 و 25 بهمن برگزار شد.

معصومه قربانیان مدیر مؤسسه ثامن الحجج(ع) فرخشهر گفت نهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم  به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی ایران با محوریت سوره مبارکه فجر در تاریخ 24 و 25 بهمن در این مؤسسه برگزار شد.

قربانیان ادامه داد: ثبت نام این دوره از مسابقات از اول دهه فجر به صورت پیامکی آغاز و تا پایان روز شنبه 23 بهمن ادامه داشت.

وی افزود : تمام رده های سنی در این مسابقه شرکت کردند و نتایج مسابقه بعد از بررسی داوران از طریق پیامک به شرکت کنندگان اعلام می شود و به برگزیدگان علاوه بر اعطای گواهی جوایز نفیسی اهداء می گردد.  

گفتنی است، مؤسسه ثامن الحجج(ع) در شهر فرخشهر ،خیابان 17 تیر، پلاک 144 واقع شده است و زیر نظر اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری فعالیت می کند. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی