پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری محفل انس با قرآن در باباحیدر

 فارسان

برگزاری محفل انس با قرآن در باباحیدر

محفل انس با قرآن با حضورقاریان برتر کشوری در باباحیدر برگزارشد.

مرتضی رفیعی کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی فارسان با بیان این خبرگفت:بمناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی محفل با شکوه قرآنی با همکاری کمیته قرآن وتشکلهای دینی باحضور علی اسماعیلی از قاریان مطرح کشوری درمسجدبهشت باباحیدربرگزارشد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر یاوری گلپایگانی، امام جمعه باباحیدر، با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به تبین نقش و جایگاه قرآن در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی پرداخت.

 وی گفت: قرآن نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است  و همین قرآن بوده است که پشتوانه محکمی برای جوانان انقلابی بود تا با تمسک به دستورات قرآن بر علیه ظلم و ستم رژیم پهلوی قیام کرده و قوانین قرآن را در جامعه پیاده کنند و در طول جنگ تحمیلی هم اگر قرآن با خون و گوشت و پوست جوانان ما آمیخته نشده بود و جوانان ما به وعده های خدا در قرآن یقین پیدا نکرده بودند قادر نبودیم هشت سال در مقابل  قدرت های شرق و غرب دنیا بایستیم. 

گفتنی است محفل انس با قرآن چهاردهم اسفند 1395درمسجد بهشت باباحیدر برگزارشد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی