پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

حضور مهدی عادلی؛ قاری بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

حضور مهدی عادلی؛ قاری بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری

رییس اداره امور قرآنی استان گفت: مهدی عادلی، قاری بین‌المللی امروز، ۱۹ بهمن‌ماه به دعوت اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در این استان به اجرای برنامه می‌پردازد.


 مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: استاد مهدی عادلی با حضور در شهرهای سامان، شلمزار و شهرکرد به قرائت قرآن در محافل انس با قرآن که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، می پردازد.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن در سامان ساعت ۱۰ صبح در هنرستان الزهراء، در شلمزار همراه با نماز ظهر و عصر در مسجد امام حسین(ع) و در شهرکرد همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار می‌شود.

رییس اداره امور قرآنی استان اظهار داشت: ۳۸ محفل انس با قرآن به همت کمیته قرآن دهه فجر در استان چهارمحال و بختیاری و اداره امور قرآنی استان و مشارکت نهادهای مردمی، موسسات قرآنی و برخی دستگاهها و نهادها اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: استاد مهدی عادلی متولد۱۳۵۷ است و دارای رتبه های کشوری و بین المللی از جمله نفر اول رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۸۳ است و تاکنون در قالب سفرهای تبلیغی به کشورهای لبنان، عربستان و ترکیه سفر کرده است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی