پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری محفل انس با قرآن در روستای شاهقریه لردگان

 لردگان

برگزاری محفل انس با قرآن در روستای شاهقریه لردگان

کارشناس قرآنی لردگان از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در دهه مبارک فجر در روستای شاهقریه این شهرستان خبر داد.

حسین ماندنی با بیان این خبر گفت: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر محفل انس با قرآن به شکرانه  سی وهشتمین بهار انقلاب در روستای شاهقریه این شهرستان با حضور گرم مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با روحانی طرح هجرت این روستا وبا توجه به پتانسیل واستقبال خوب اهالی روستا از برنامه های قرآنی ، به مناسبت ایام فرخنده دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن در این روستا برگزار شد.

 در ابتدای این محفل حجت الاسلام تقوی زاده با تبریک به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر گفت: در زمان طاغوت و رژیم پهلوی چیزی که باعث شد کلام حضرت امام(ره) در قلوب نفوذکند علاوه بر جوسنگین وتاریک وجنایات شاه بر این مردم، نفوذ کلام  و شخصیت قرآنی وخدایی حضرت امام (ره) بود که مردم را به سوی خود جذب کرد. چیزی که باید سیاستمداران امروزی باید از آن الگو برداری کنند، تطبیق عمل خود با آموزه های قرانی ودینی است .اگر گفتار ، رفتار ، کردار وشخصیت دولتمردان قرانی شود به جرآت میتوان گفت به معنای واقعی کلمه در امنیت هستیم و خواهیم توانست به قله های بلند پیشرفت وترقی دست یابیم.

 

 در ادامه برنامه ، قاریان کلام وحی به تلاوت آیات نور پرداختند.

 گفتنی است این محفل نورانی 17 بهمن 95 در مسجد جامع امام رضا(ره) روستای شاهثریه برگزار شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی