چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۴ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تجلیل از استاد علی اسماعیلی پیشکسوت و چهره قرآنی چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

تجلیل از استاد علی اسماعیلی پیشکسوت و چهره قرآنی چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: در یازدهمین دوره مراسم ملی تجلیل و تکریم از چهر های قرآنی در محل سالن همایش مؤسسه یادمان شهدای هفتم تیر «سرچشمه »تهران از استاد اسماعیلی تجلیل شد.


مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: این مراسم  عصر روز جمعه 15 بهمن 95 در محل سالن همایش مؤسسه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر «سرچشمه» تهران به یاد بود مرحوم استاد مروت پیشکسوت قرآن که در 21 مهر امسال به رحمت حق پیوست برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تکریم چهر های قرآنی تکریم قرآن است گفت: در این مراسم و در این دوره 3 گروه قرآنی حضور داشتند که عبارتند از دارندگان رتبه های اول تا سوم مسابقات بین المللی سال 95 ، حافظان قرآنی حائز مدرک درجه 1 و 2 و رتبه های حفظ قرآن که مدرک آنها معادل کارشناسی ارشد و دکتری است و نیز مدرسان قرآنی کشور که از 20 سال تا نیم قرن سابقه آموزش قرائت قرآن دارند.

پرتوی ادامه داد: علی اسماعیلی  استاد و پیشکسوت استان در زمینه قرائت یکی از 39 چهره قرآنی بود که در این مراسم به پاس و قدردانی از زحماتشان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی در پایان گفت: در 10 دوره گذشته این مراسم  از استاد عیسی خورشیدی، استاد اسد الله مجد زاده ، استاد مسعود داوری و سرکار خانم پیر دهقان از استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شده است . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی