جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۰۴ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

حضور پورزرگری در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

حضور پورزرگری در چهارمحال و بختیاری

استاد محمدرضا پورزرگری از قاریان بین‌المللی قرآن کریم، امروز شنبه ۱۶ بهمن در استان چهارمحال و بختیاری حضور می یابد.


مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: استاد پورزرگری با حضور در محافل انس با قرآن در شهرهای هفشجان، طاقانک و فرخشهر به اجرای برنامه می پردازد.

پرتوی افزود: محفل انس با قرآن در مسجد جامع هفشجان امروز شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۰ صبح، محفل انس با قرآن در طاقانک همراه با نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این شهر و محفل انس با قرآن در فرخشهر در مسجد جامع این شهر همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: استاد پورزرگری از قاریان برجسته کشور است و در پرونده فعالیت های خود، سوابق ارزنده و درخشانی را ثبت نموده که از جمله آن ها؛ نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت (سال۷۳)، استاد قرآن دارالتحفیظ القرآن و دارالتعلیم القرآن تهران، قرائت یک دوره کامل ترتیل برای صدا وسیما و رادیو قرآن، قرائت اذان و ابتهال در صدا و سیما، تلاوت قرآن کریم در برنامه های مختلف صداوسیما، برگزاری جلسات تخصصی قرائت قرآن کریم در موسسه احسن الحدیث است.

رییس اداره امور قرآنی استان افزود: استاد پورزرگری همچنین با سفر به کشورهای هندوستان، پاکستان، ترکیه، چین، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، غنا، ماداگاسکار، اتیوپی، انگلستان، اتریش، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، اردن،سوریه، لبنان و عربستان سعودی به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی به تلاوت قرآن کریم پرداخته است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی