جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری سی و هشت محفل انس با قرآن همزمان با سی و هشتمین فجر انقلاب در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری سی و هشت محفل انس با قرآن همزمان با سی و هشتمین فجر انقلاب در چهارمحال و بختیاری

رییس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۳۸ محفل انس با قرآن کریم در استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

 مهدی پرتوی رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این محافل اساتید شاخصی که مقام اول مسابقات  بین المللی را کسب کرده‌اند از جمله محمدرضاپورزرگری، محمدرضا حق‌شناس، مهدی عادلی و مسعود عنایتی مقدم و حافظ بین المللی استان، استاد عیسی خورشیدی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: علاوه بر اساتید بین المللی، اساتید قرائت استان نیزدر این محافل ،قرائت قرآن خواهند داشت.

پرتوی با اشاره به اینکه 3 محفل انس با قرآن در دهه فجر تحت پوشش صدا و سیمای استان و شبکه ملی قرآن قرار می گیرد، گفت: محفل اول ۱۲ بهمن در فرهنگسرای بزرگ بروجن و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود که استاد حق‌شناس و قاریان استانی در آن به تلاوت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: محفل دوم در روز ۱۶ بهمن‌ماه در مسجد جامع فرخشهر با حضور استاد محمدرضا پورزرگری و قاریان استانی و محفل سوم در روز ۱۹ بهمن‌ماه در مسجد جامع شهرکرد با حضور استاد عادلی برگزار می‌شود.

رییس اداره امور قرآنی استان ابراز داشت: در کنار این محافل علاوه بر قرائت قرآن گروه های توحیدخوانی سیدالابرار و محمد رسول الله (ص) نیز به اجرای تواشیح خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰ هزار نفر در محافل انس با قرآن استان در دهه فجر شرکت یافتند، تصریح کرد: خروجی این حضو، استقبال از مراکز قرآنی استان بود و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز با استقبال مردمی شاهد یک انقلاب قرآنی در استان باشیم.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی