يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

2 بهمن؛ آغاز ثبت نام طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

 ستاد استان

2 بهمن؛ آغاز ثبت نام طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان گفت: دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می شود.


ابوذر کارگر با اعلام این خبر گفت: این آزمون در راستای مصوبه جلسه 573 مورخ هشتم آذر ماه سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی در رشته های 5، 10، 20جزء و کل قرآن کریم اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: زمان ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم از دوم بهمن آغاز و تا روز 27 اسفند نیز ادامه خواهد داشت .

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان ادامه داد: این آزمون به روال سال های قبل در سه رشته 10 جزء برای مدرک درجه 5، 20 جزء برای مدرک درجه 4 و حفظ کل برای مدرک درجه 3 انجام می شود.

کارگر همچنین گفت:آن دسته از حافظان کل که نصاب لازم را کسب کنند برای کسب مدرک درجه 2 و بعد از آن برای کسب مدرک درجه 1 دعوت خوغاهند شد.

وی اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام در تاریخ های یاد شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.com  مراجعه کنند .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی