يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

راه‌یابی قاری چهارمحال و بختیاری به مسابقات تلاوت در عتبات عالیات

 ستاد استان

راه‌یابی قاری چهارمحال و بختیاری به مسابقات تلاوت در عتبات عالیات

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از راهیابی یکی از قاریان استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات تلاوت عتبات عالیات در کشور عراق خبر داد.


 مسعود داوری، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار کرد: آقای محمدهادی طادی در مسابقات کشوری «شوق تلاوت» برگزیده شد و به مسابقات تلاوت عتبات عالیات در کشور عراق راه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات شوق تلاوت از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه با حضور نمایندگان ۱۸ استان در جزیره کیش برگزار شد، تصریح کرد: آقایان دانیال کبیری و محمدحسین اکبری دیگر شرکت‌کنندگان موسسه نسیم وحی بودند که به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات رسیدند.

داوری با اشاره به اینکه موسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد در ۹ آذر سال ۱۳۹۳ ثبت گردیده است، یادآور شد: نسیم وحی شهرکرد، مؤسسه فرهنگی و قرآنی است که در چهارچوب مباحث قرآن و عترت در جهت ارتقاء سطح فرهنگ جامعه تلاش می‌کند و این فعالیت‌ها بیشتر در مباحث قرآنی است و در شاخه‌های آشنایی اولیه با قرآن شامل آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن قرآن کریم و حفظ است و لایه دوم آموزش قرآن شامل ترجمه و مفاهیم آیات، تفسیر؛ که مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین بخش قرآن است و در نهایت تدبر در قرآن را داریم که به جمع‌بندی آیات کل سوره می‌پردازد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی