دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مدیران قرآنی چهارمحال و بختیاری به دوره آموزشی سازمان دارالقرآن کشور اعزام شدند

 ستاد استان

مدیران قرآنی چهارمحال و بختیاری به دوره آموزشی سازمان دارالقرآن کشور اعزام شدند

رییس اداره امور قرآنی استان از اعزام 36 نفر از مدیران مراکز قرآنی استان به اردوی آموزشی در محل سازمان دارالقرآن الکریم کشور خبر داد.


مهدی پرتوی با اعلام این خبر گفت: ۳۶ نفر از مدیران مراکز قرآنی وابسته به اداره امور قرآنی استان برای برخورداری از آموزش هایی در حوزه بیمه، مالیات، روش های آموزشی نوین و کسب تجارب جدید به سازمان دارالقرآن الکریم اعزام شدند.

وی با بیان این که این اردوی آموزشی با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان برگزار شده است ادامه داد: برای مدیران شرکت کننده در این اردوی علاوه بر مباحث آموزشی برنامه زیارت از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم و زیارت مسجد مقدس جمکران نیز پیش بینی شده است.

پرتوی ضمن اشاره به اهمیت آموزش های مداوم و مستمر مدیران و مربیان مراکز قرآنی خاطر نشان کرد: در اردیبهشت ماه نیز اردوی آموزشی دیگری در محل اداره امور قرآنی استان قم برای مدیران استان برگزار شده بود و همچنین در تابستان سال جاری دوره آموزشی فشرده ای برای آشنایی مدیران با مباحث آموزشی و اداری در داخل استان برگزار شد.

رییس اداره امور قرآنی استان گفت: این اردوی آموزشی ۴ روزه از روز ۱۹ دی ماه آغاز شده و تا ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی