پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ایجاد انگیزه برای مشارکت فکری مربیان قرآن هدف تشکیل گروه آموزشی است

 ستاد استان

ایجاد انگیزه برای مشارکت فکری مربیان قرآن  هدف تشکیل گروه آموزشی است

رئیس اداره امور قرآنی استان در نشست آسیب شناسی گروه آموزشی  گفت: فلسفه و هدف تشکیل گروه آموزشی خلق و ایجاد انگیزه برای مشارکت فکری مربیان قرآنی می باشد .


با پایان یافتن دور اول سفر ها و دیدار های گروه آموزشی اداره امور قرآنی نشستی  به منظور تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف گروه در دور اول با حضور رئیس اداره امور قرآنی و کارشناس آموزشی و اعضائ گروه آموزشی  در دفتر رئیس این اداره برگزار شد .

مهدی پرتوی در این نشست ضمن تشکر و قدر دانی از اعضاء گروه افزود: گروه اداره امور قرآنی ، گروهی نوپا است و قطعا ایراداتی هم دارد ، که باید با حوصله و درایت و نظر سنجی از کارشناسان و اهل فن برطرف شوند و به اهدافمان نزدیکتر شویم .

وی یکی از هدفهای تشکیل گروه آموزشی را  ایجاد انگیزه برای مشارکت مربیان قرآنی  برشمرد و ادامه داد: باتوجه به ضرورت مشارکت مربیان و مدیرآن قرآنی در برنامه ریزی ها، تصمیم گیری ها ، گروه آموزشی از یک سو به عنوان گروهی علمی و آموزشی و از سوی دیگر بازویی توانا برای کارشناسان و مدیران اجرایی می باشد .

پرتوی همچنین افزود: در یک نظام آموزشی اگر بنا باشد تحولی صورت پذیرد جز با مشارکت مربیان امکان پذیر نیست و با ساماندهی و ایجاد  انگیزه و با طراوت کردن فضای آموزشی یک قدم به موفقیت نزدیکتر شده است .

رئیس اداره امور قرآنی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از اهداف گروه آموزشی، ارتقای دانش ، مهارت ، و عملکرد عملی مربیان قرآن می باشد چرا که مربیان باید علاوه بر تخصص رشته ای ، الزاماً مهارت حرفه ای نیز داشته باشند.

مهدی پرتوی تصریح کرد: گروه آموزشی به عنوان هسته کیفیت بخشی می تواند ارتباط بین مربیان و مسئولان اجرایی  را به خوبی تعمیق بخشد و این ارتباط در نهایت منجر به پیشبرد در آموزش قرآن و بهبود آن خواهد شد و لذا گروه آموزشی به عنوان تولید کننده فکر و اندیشه و برنامه ریزان آموزشی در تولید محتوا نقش بسزایی دارند .

وی در پایان گفت: هدف ما این است که گروه آموزشی در یک نگرش مثبت باید صافی آموزشی و گسترش دهنده فرایند یادگیری باشد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی