دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی در شهرکرد برگزار می‌شود

 شهرکرد

کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی در شهرکرد برگزار می‌شود

کارشناس اداره امور قرآنی شهرستان شهرکرد از برگزاری کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی در شهرکرد با هدف آموزش، توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی خبر داد.


طاهر خسرویان، کارشناس اداره تیلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص سازمان دارالقرآن برگزار می شود و طی این دوره، ۴۰ نفر آقا و ۴۰ نفر خانم از جامعه طلاب، مربیان فعال قرآنی، مشاوران و فعالان حوزه خانواده و اعضای حلقه‌های بسیج آموزش داده می شوند.
وی با اشاره به برگزاری این کارگاه یک روزه در تاریخ پنجم اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۷، تصریح کرد: حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در این کارگاه، داشتن مدرک کارشناسی و سن ۲۰ تا ۵۰ سال است.
خسرویان افزود: هزینه شرکت در این کارگاه ۱۰۰ هزار ریال و مدارک مورد نیاز کپی کارت ملی و تکمیل فرم ثبت‌نام است.
کارشناس تیلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد، آموزش سبک زندگی قرآنی را از مهم‌ترین مباحث این کارگاه اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزش، توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی است.
وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام باید به اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد واقع در شهرکرد، بلوار شریعتی، روبروی حسینیه اعظم، کوچه ۴۰ مراجعه کنند.

خسرویان، شماره تلفن ۳۳۳۵۱۱۱۸ را جهت پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص این دوره اعلام کرد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی