شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

اولین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

 ستاد استان

اولین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر چهار محال و بختیاری گفت: اولین نشست کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 24 اردیبهشت برگزارشد.


مهدی پرتوی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های قرآنی سال گذشته اداره امور قرآنی استان گفت: نمایاندن ارتباط تنگاتنگ و ناگسستنی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با قرآن کریم به عنوان بن مایه اصلی و زمینه ساز شکل گیری ، پیروزی و تداوم نهضت امام خمینی (ره) از جمله اهدافی است که توسط کیمته قرآن دهه فجر انقلاب اسلامی دنبال می شود .

دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان در ادامه با اشاره به آیین نامه تشکیل این کمیته و تبیین آن افزود: معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی انقلاب اسلامی و تحولات انجام شده در زمینه گسترش علوم و معارف قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به موازات سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته قرآن ستاد دهه فجر دنبال می شود.

 پرتوی بر اجرای محافل انس با قرآن در دهه فجر تاکید کرد و افزود: در روز ۱۵ بهمن ماه جاری که به نام روز قرآن در دهه فجر نام گذاری شده است برگزاری یک برنامه‌ شاخص قرآنی در تمامی شهرستان های استان ضرورت دارد.
دبیر کمیته قرآن دهه فجر استان با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در محافل قرآنی دهه فجر سال گذشته در استان، اظهار کرد: در محافل قرآنی استان علاوه بر استفاده از قاریان ملی باید از قاریان استانی نیز بهره برد.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه تجلیل از فعالان قرآنی استان، تصریح کرد: شاخص های انتخاب فعالان قرآنی باید به صورت حساب شده، جامع و کامل در جلسات تخصصی مشخص شود.
پرتوی اجرای آیین میهمانی لاله ها جهت عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای استان را از دیگر برنامه های دهه فجر خواند
رئیس اداره امور قرآنی استان کمیته قرآن دهه فجر را پیشتاز کمیته های دهه فجر خواند و اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در صدد برگزاری برنامه های قرآنی نو و جذاب از سوی مراکز دولتی و موسسات مردمی استان خواهیم بود.

برچسب ها مهدی پرتوی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی