شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

طرح ارتقاء و باز آموزی معلمان قرآن کریم در مقطع دبستان برگزار شود

 ستاد استان

طرح ارتقاء و باز آموزی معلمان قرآن کریم در مقطع دبستان برگزار شود

رئیس اداره امور قرآنی استان در جلسه کار گروه آموزش عمومی قرآن کریم که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد گفت: با توجه به گستردگی تشکیلات آموزش و پرورش در سراسر استان ارتقاء و بازآموزی سطح معلمان قرآن کریم طرحی زیر بنایی و قابل اجراء است.


مهدی پرتوی گفت: با توجه به برنامه ها و سیاست های شورای توسعه فعالیت های قرآن در سراسر کشور ، کارگروه هایی مبنی بر آموزش عمومی قرآن در سراسر کشور تشکیل شده است که این کارگروه ها با تشکیل جلسات متعدد ماهیانه با حضور دستگاه های مرتبط با امور قرآن و همچنین موسسات قرآنی، مشکلات و پیشنهادات لازم را آسیب شناسی می کنند.

وی با بیان اینکه این کار گروه توسط آموزش و پرورش استان برگزار می شود افزود: با توجه به این که آموزش و پرورش تشکیلات گسترده ای در سراسر استان دارد و می تواند دورترین نقلط روستایی را نیز آموزش قرآنی دهد ارتقاء و بازآموزی معلمان قرآن کریم طرحی است که اداره امور قرآنی استان پیشنهاد می دهد و در اجرای آن نیز با آموزش و پرورش همکاری لازم را انجام می دهد .

پرتوی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره امورقرآنی استان افزود: آموزش های عمومی و تخصصی قرآن کریم از جمله فعالیت های همیشگی و دائمی این اداره است که صدور 1077 گواهینامه آموزشی در شش  ماهه اول امسال در تمام رشته های قرانی گواه این مدعا است.

رئیس اداره امور قرآنی همچنین تصریح کرد: برگزاری دوره های تربیت مربی کودک در شهریور گذشته تشکیل گروه آموزشی قرآن  از جمله برنامه های زیر ساختی می باشد که توسط این اداره صورت گرفته است.

گفتنی است: طرح باز آموزی قرآن  معلمان دبستان و طرح کشف و پرورش  استعداد های برتر قرآنی از جمله طرح هایی بود که توسط رئیس اداره امور قرآنی استان در این جلسه ارائه شد و توسط اعضاء گروه به تصویب رسید.

 

برچسب ها مهدی پرتوی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی