شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کلاس تثبیت و حفظ قرآن کریم در موسسه اهل‌بیت(ع) شهرکرد برگزار می‌شود

 ستاد استان

کلاس تثبیت و حفظ قرآن کریم در موسسه اهل‌بیت(ع) شهرکرد برگزار می‌شود

حافظ بین المللی قرآن از برگزاری کلاس تثبیت و حفظ قرآن کریم ویژه حافظان ۱۰ جزء به بالا در موسسه اهل‌البیت(ع) شهرکرد خبر داد.


عیسی خورشیدی، مدرس و حافظ کل قرآن، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر در مورد  ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای حافظان قرآن، اظهار کرد: با توجه به این که اکثر حفاظ قرآن در زمینه مرور محفوظات، مشکلاتی دارند، می‌طلبد کلاس‌هایی با حضور اساتید و کسانی که برگزاری این کلاس‌ها در توانایی‌شان است تشکیل شود.

وی تصریح کرد: اکثر حفاظ حاضر در این دوره‌، حفاظ اسمی هستند و تسلط کاملی بر محفوظاتشان ندارند و هدف ما از این کلاس ها افزایش تسلط حافظان بر محفوظاتشان است. 

خورشیدی گفت: حفاظ قرآن نباید احساس کنند تلاش برای حفظ قرآن بی نتیحه نبوده و شاید بدترین عذاب و زجر برای یک حافظ قرآن این است که ببیند پس از چند سال که در این راه است به نتیجه‌ای نرسیده  و تسلط آن چنانی بر محفوظاتش ندارد.

حافظ کل قرآن خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که به دوستان حافظ این موضوع را تفهیم کنیم که با قرآن و حفظ آن صمیمی باشند وافزود: حفظ قرآن موجب ایجاد رضایت درونی می‌شود.

خورشیدی تصریح کرد: این کلاس روزهای پنج‌شنبه ساعت ۹ تا ۱۲ در موسسه اهل‌بیت(ع) شهرکرد وابسته به اداره امور قرآنی استان برای حافظان ده جز به بالا برگزار می‌شود و اطلاع رسانی از طریق پیامک و موسسه به صورت مستقل انجام می‌شود.

 وی با اظهار تاسف در خصوص استقبال کم از چنین کلاس هایی، بیان کرد: در این چندین کلاس حفظ برای تعداد جزء های پایین تر نیز تشکبل می‌شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی