شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

بررسی مشکلات مراکز قرانی در نشست سیاست گذاری شورای قرآن بروجن

 بروجن

بررسی مشکلات مراکز قرانی در نشست سیاست گذاری شورای قرآن بروجن

نشست بررسی «مشکلات و مسائل مؤسسات و خانه‌های قرآنی مردم‌نهاد» در جلسه سیاست گزاری شورای قرآن در شهرستان بروجن برگزار شد.


حجت‌الاسلام مجید الهیان رئیس اداره بروجن از برگزاری نخستین نشست «بررسی مشکلات و مسائل مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد» در جلسه شورای سیاست‌گذاری قرآن  با اعضای شورای، در ۱۷ آذر ۹۵ در دفتر امام‌جمعه شهر بروجن خبر داد.

در این نشست حجت‌الاسلام سعادت فر امام‌جمعه بروجن گفت: فعالیت‌های قرآنی هر چه تخصصی‌تر شود، نتیجه مطلوب‌تری خواهیم داشت و فعالیت‌های مراکز قرآنی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و از مرکز قرآنی خواست با تعامل یکدیگر تخصصی شدن را درالویت کاری خود قرار دهند.

وی گفت: هدف از این نشست بیان نقطه نظرات و بررسی مشکلات و معضلات و هماهنگی و تعامل، مؤسسات و مراکز قرآنی مردی با مردم‌نهادها، در شهرستان بروجن بود.

یکی از مدیران مرکز قرآنی با نگاه به موضوع مردم و نهادهای قرآنی گفت: مردم این انتظار را دارند که آموزش‌های قرآنی در کشور به‌صورت رایگان صورت بگیرد، قطعاً این انتظار به‌جاست، زیرا مردم در کشوری زندگی می‌کنند که جمهوری اسلامی نام دارد و باید این امکانات رایگان در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی