شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

جلسه داخلی کارکنان اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری برگزار شد

 ستاد استان

جلسه داخلی کارکنان اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری برگزار شد

رییس اداره امور قرآنی استان گفت: جلسه داخلی کارکنان اداره امور قرآنی استان با حضور رئیس و کارشناسان این اداره برگزار شد.


مهدی پرتوی  با اعلام این خبر که جلسه داخلی کارکنان اداره امور قرآنی استان با حضور رئیس و کارشناسان این اداره برگزار شد افزود: مهمترین رسالت ما ارتقاء و کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی استان در کنار همدلی و وفاق جامعه قرآنی است

رئیس اداره امور قرآنی استان ضمن تشکر از فعالیتهای 6 ماهه  نخست سال 95 که به نحو مطلوب و رضایت بخش انجام شده است بیان داشت: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا برنامه های نیمه دوم امسال نیز با برنامه ریزی و جلسات مستمر هر چه بهتر از گذشته با همکاری و همدلی بین کارکنان انجام پذیرد.

پرتوی با اشاره به آزمون نورالهدی که در جمعه گذشته برگزار شد اظهار کرد: اینگونه از برنامه ها بعد از برگزاری باید آسیب شناسی شوند تا با بررسی نقاط قوت و ضعف  راهکاری بهتر در اجرای برنامه های آینده داشته باشیم .

گفتنی است این جلسه به صورت هفتگی به منظور بررسی روند اجرای امور اداره امور قرآنی استان برگزار می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی