دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

صدور ۱۰۷۷ گواهینامه قرآنی در شش ماهه اول امسال در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

صدور ۱۰۷۷ گواهینامه قرآنی در شش ماهه اول امسال در چهار محال و بختیاری

کارشناس اداره امور قرآنی استان از صدور ۱۰۷۷ گواهینامه قرآنی در شش ماهه اول امسال خبر داد.


ابوذر کارگرضمن اشاره به اهمیت آموزش قرآن به تمام اقشار جامعه اظهار داشت: گواهینامه های  قرآنی در رشته‌های مختلف از جمله سطح یک، سطح دو، سطح سه، سطح چهار، حفظ، مفاهیم، آموزشیاری و تربیت معلم ها صادر شده است.

وی با بیان اینکه گواهی نامه‌های پایان دوره های  آموزشی قرآن کریم براساس آموزش‌ها و دوره‌های برگزار شده در موسسات تحت پوشش اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان  برای 1077  فعال قرآنی صادر شده که به نوبه خود می‌تواند رقمی قابل توجهی برای شش ماه اول امسال باشد متذکر شد: آموزش قرآن بقدری اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) در باره آن فرموده است: « کسی که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد بدهد و به محتوایش عمل کند، من راهنمای او به سوی بهشت خواهم بود. »

کارگر در ادامه افزود: شهرستان شهرکرد با صدور 507 گواهینامه اولین رتبه را در استان داشته است و بعد از آن شهرستان کیار با صدور 226 گواهینامه، شهرستان لردگان با صدور 202 گواهینامه، شهرستان اردل به صدور 70 گواهینامه، شهرستان بروجن با صدور 37 گواهینامه و شهرستان فارسان با صدور 35 گواهینامه رتبه های بعدی را دارا هستند.

این کار شناس قرآنی با تاکید بر اهمیت گواهینامه های قرآنی اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در راستای ساماندهی صدور گواهینامه های پایان دور ه ها این گواهینامه ها در سطح استان  به صورت متمرکز از طرف اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای قرآن آموزان موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی صادر می‌شود.   

برچسب ها ابوذر کارگر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی