شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان

 ستاد استان

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان

رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم اعلام شد.


مهدی پرتوی ضمن اشاره به این نکته که نتایج مرحله دوم یازدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن قرار گرفته است افزود: شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به این سایت از نتیجه   خود با خبر شوند.

وی در ادامه گفت: ثبت نام برای حضور در یازدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که از اوایل بهمن سال گذشته از طریق سایت تلاوت آغاز شد و جمعه 12 فروردین امسال به پایان رسید.

پرتوی با اشاره به پذیرفته شدن 11 نفر از حافظان قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری در این آزمون تصریح کرد: استاد عیسی خورشیدی حافظ بین المللی استان به منظور کسب مدرک درجه 2 حفظ به مرحله بعد راه پیدا کرد. .

رئیس اداره امور قرآنی استان همچنین افزود: آزمون های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن هر سال در 4 مرحله به همت سازمان دارالقرآن کریم برگزار می شود که امسال یازدهمین دوره آن برگزار شد.

مهدی پرتوی گفت: بر اساس این آزمون حائزان مدارک درجه 1 مدرکی معادل دکترا، درجه 2 حفظ مدرک معادل فوق لیسانس ، درجه 3 حفظ مدرک معادل لیسانس، درجه 4حفظ  مدرک معادل فوق دیپلم، و درجه 5 حفظ مدرک معادل دیپلم دریافت می کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی