جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تشریح طرح حفظ یک‌ساله قرآن در مؤسسه جامع‌الکلمه بروجن

 ستاد استان

تشریح طرح حفظ یک‌ساله قرآن در مؤسسه جامع‌الکلمه بروجن

مدیر موسسه قرآنی جامع الکلمه بروجن از طرح حفظ یک‌ساله قرآن کریم به صورت شبانه روزی در چهارمحال و بختیاری گزارش داد.


حجت الاسلام رسول کرمی، مدیر موسسه قرآنی جامع الکلمه بروجن و حافظ قرآن و نهج‌البلاغه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اجرای طرح یک‌ساله حفظ قرآن کریم به صورت شبانه روزی در موسسه جامع الکلمه بروجن، گفت: این طرح از ۲۶ تیر سال جاری آغاز شده است و شرکت کنندگان در طرح به صورت شبانه روزی به مدت یکسال قادر به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.
وی با اشاره به ثبت نام ۸۰ نفر در ابتدای این طرح، افزود: پس از برگزاری آزمون که یک ماه پس از آغاز طرح برگزار شد ۲۲ نفر موفق به کسب نمره قبولی و ادامه این طرح شدند.
حجت الاسلام کرمی اظهار کرد: در طرح حفظ شبانه روزی قرآن ۱۵ نفر از چهارمحال و بختیاری و ۷ نفر نیز از استان‌های قم، خوزستان، مازندران و فارس حضور دارند.
وی با بیان اینکه به کسانی که موفق به گذراندن و حفظ کل قرآن کریم شوند، گواهینامه اعطا می‌شود، ادامه داد: حافظانی که موفق به گذراندن طرح شوند می‌توانند در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم که پس از اتمام این طرح در موسسه جامع الکلمه برگزار می‌شوند حضور یابند.
مدیر موسسه قرآنی جامع الکلمه بروجن گفت: دو نفر از شرکت کنندگان در طرح حفظ یک‌ساله قرآن به صورت تخصصی و ۱۰ نفر نیز در کنار حفظ قرآن به حفظ نهج‌البلاغه مشغول هستند.
وی با اشاره به شرکت ۵۰ نفر در طرح حفظ تلفنی قرآن در موسسه جامع الکلمه، یادآور شد: در طرح حفظ غیر حضوری قرآن که به صورت روزانه یک ساعت برگزار می شود نیز ۴۰ نفر به حفظ قرآن مشغول هستند.
حجت الاسلام کرمی هدف از اجرای طرح حفظ شبانه روزی قرآن کریم در موسسه جامع الکلمه را درک مفاهیم قرآنی و سپس حفظ آیات دانست و تصریح کرد: موسسه قرآنی جامعه الکلمه بروجن به همت شورای قرآنی این موسسه به فعالیت‌های قرآنی در سطح استان می‌پردازد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی