شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری نشست فصلی کارشناسان و رابطان اداره امور قرآنی چهارمحال وبختیاری

 ستاد استان

برگزاری نشست فصلی کارشناسان و رابطان اداره امور قرآنی چهارمحال وبختیاری

رییس اداره امور قرآنی استان از نشست فصلی کارشناسان و رابطان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان با رییس اداره امور قرآنی استان خبر داد.


مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: در این جلسه که روز گذشته 2 آبان 1395 در محل اداهر امور قرآنی استان برگزار شد کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان به بیان مهمترین دغدغه ها و مسائل قرآنی شهرستان خود پرداختند.

همچنین رییس اداره امور قرآنی استان با اشاره به اعزام کاروان قرآنیان به مراسم بزرگ پیاده روی اربعین امسال گفت: این سفر معنوی از تاریخ 21 تا 30 آبان و فقط ویژه برادران خواهد بود و فعالان قرآنی برای ثبت نام می توانند با شماره 33347620 تماس بگیرند.

پرتوی ادامه داد: به توفیق الهی دو روز قبل از اربعین سید و سالار شهیدان در شهر کربلا یک محفل قرآنی فاخر با حضور قاریان استانی برگزار خواهیم کرد.

مرضیه خسروی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرانی استان نیز ضمن اشاره به آغاز پویش مطالعاتی «زندگی برتر» افزود: در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی این کتاب با تخفیف ویژه برای خانه های قرآن و موسسات ارائه می گردد و جوایز ویژه ای نیز برای آن در لحاظ شده است.

وی گفت: علاقه مندان برای تهیه کتاب می توانند به اتحادیه موسسات قرآنی استان واقع در شهرکرد بلوار کاشانی کوچه 21 مراجعه نمایند.

برچسب ها مهدی پرتوی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی