پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ارائه طرح درسی مشخص ودقیق از ضروریات تدریس وکلاسداری است

 ستاد استان لردگان

ارائه طرح درسی مشخص ودقیق از ضروریات تدریس وکلاسداری است

رییس اداره امور قرآنی استان ازاعزام گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان به شهرستان لردگان خبر داد.


مهدی پرتوی گفت: این گروه که درقالب یک تیم سه نفره به شهرستان لردگان اعزام شدند ضمن دیدار صمیمی ونزدیک با مربیان شهرستان لردگان  و ارزیابی توانمندی های آنان در زمینه تدریس وکلاسداری، به رفع نقیصه واشکالهای مربیان پرداختند.

میرزاپور سرپرست گروه آموزش اداره امور قرانی استان، ارائه طرح درسی مشخص ودقیق را از ضروریات تدریس وکلاسداری دانست ومرور و ممارست مربیان بر اطلاعات و معلومات خود را از نکات بسیار موثر و مثبت در توانمندی مربی در شیوه تدریس وکلاسداری برشمرد.

تهمینه رئیسی از اساتید گروه آموزشی نیز ضمن آموزش یک ساعته روش تدریس وکلاسداری برای مربیان، بازآموزی ومرور معلومات مربیان را از ضروریات دانست و تاکید کرد مربی در وهله اول باید با توانمند نمودن خود، اعتماد قرآن آموز را کسب نماید تا بتواند تدریسی موفق داشته باشد که این کار با تمرین وممارست مربی بر معلومات واطلاعات قرانی خود امکان پذیر می‌شود. 

در پایان همچنین نشست صمیمی گروه آموزشی اداره امور قرانی استان با سرپرست  وکارشناس قرانی شهرستان برگزار شد که در این نشست مشکلات ونیازهای آموزشی شهرستان بررسی و  موارد آموزشی لازم جهت تقویت بنیه مربیگری در شهرستان به تصویب رسید.

گفتنی است این دیدار ۲۶ مهر ۹۵ در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد.

برچسب ها گروه آموزشی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی