پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

رفع مشکلات آموزشی مربیان قرآن از الویت های گروه آموزشی اداره امور قرآنی است.

 ستاد استان

رفع مشکلات آموزشی مربیان قرآن از الویت های گروه آموزشی اداره امور قرآنی است.

طاهر خسرویان با اشاره به اهمیت  رفع مشکلات آموزشی مربیان قرآن گفت: دومین مجمع عمومی مربیان و مدیران شهرستان شهرکرد روز دوشنبه سوم آبان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.


خسرویان ضمن اینکه حفظ اصول آموزش های قرآنی چون حفظ، قرائت ، ترتیل و... را از مهمترین وظایف مراکز قرآنی عنوان کرد افزود: پرورش قرآن پژوهان در زمینه های نشان دادن اسوه حسنه، شیوه و سبک زندگی قرآنی و سیره اهل بیت (ع) و استفاده صحیح از این کتاب آسمانی در زندگی باید از اولویت های مربیان قرآنی باشد و در این راستا باید تلاش شود تا در کنار تامین امکانات مورد نیاز، عواملی که موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی اندیشه مخاطبان می شود را نیز مد نظر داشته و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان که از ابتدای امسال  به منظور ارتقاء سطح کیفی مربیان و هم اندیشی با ایشان و مراکز قرآنی تشکیل شده است ، رویکرد خود را به خوبی حفظ کرده و و رفع مشکلات آموزشی مربیان قرآن از الویت های این گروه است.

کارشناس قرآنی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: گروه آموزشی از بسیاری از مؤسسات و خانه های قرآنی این شهرستان دیدار کرده است و به منظور هم اندیشی با مدیران و مربیان و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف این گروه روز دوشنبه سوم آبان نشستی درسالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می کند.

خسرویان با دعوت از تمام مربیان و مدیران قرآنی دلسوز برای شرکت در این نشست افزود: استفاده از نکات آموزشی اساتید گروه آموزشی، تبیین دوره آموزش تربیت مربی تجوید و بهره گیری از نقطه نظرات مدیران و مربیان از اهم برنامه های پیش بینی شده در این نشست می باشد.

برچسب ها گروه آموزشی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی