دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری دوره تربیت آموزشیاری روخوانی و روانخوانی در لردگان

 لردگان

برگزاری دوره تربیت آموزشیاری روخوانی و روانخوانی در لردگان

کارشناس امور قرآنی لردگان از برگزاری دوره تربیت آموزشیاری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

 ماندنی کارشناس اداره امور قرآنی لردگان گفت: بعد از اطلاع رسانی و ثبت نام و همچنین برگزاری آزمون ورودی، تعداد 18 نفر از قرآن دوستان موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون ورودی شده و جواز ورود به دوره تربیت آموزشیاری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را به دست آوردند.

وی آفزود: طـی اجـرای این دوره‌، علاقمندان به معلّمی و تـدریـس و تعلیم رشته قرائت قرآن‌کریم(روخـوانـی و روانخوانی قرآن و صحّت قرائت نماز) ، در  42 جلسه آموزش حضوری شامل جلسات آموزشی : 1- روش تدریـس روخوانی و روان خوانی 2-آموزش روش کارورزی« بخش خوانی، کلمه خوانی و روانخوانی»  و‌ 3- احکام عمومی و احکام قرآنی، شرکت نموده و در پایان پس از موفقیت درآزمونهای پایانی، ضمن اخذ گواهینامه مربوطه، به عنوان مربیان دوره‌های عمومی قرائت قرآن کریم (سطوح 1 و 2) به تدریس خواهند پرداخت.

گفتنی است: این دوره هر هفته از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 10 لغایت12  وباتدریس استاد سیدعلی موسوی و استاد خانم قنبری برگزار است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی