دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری محفل انس با قرآن در لردگان

 لردگان

برگزاری محفل انس با قرآن در لردگان

کارشناس قرآنی شهرستان لردگان از برگزاری محفل انس با قرآن در این شهرستان خبر داد.

حسین ماندنی با بیان این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر  و نیز گرامیداشت یاد وخاطر ه سردار سرافراز اسلام شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، محفل انس با قرآن با حضور جوانان ونوجوانان و عموم مردم شریف لردگان در مسجد امام رضا(ع) این شهر برگزار شد.

در ابتدای این محفل نورانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به تاثیر قرآن در به پیروزی رسیدن این انقلاب گفت : بنای اصلی انقلاب با قرآن ومعارف قرآنی پی ریزی شد. وقتی مردم احساس کردند که حکومت قرآنی و دینی برآنان امنیت، اقتدار و آرامش را به ارمغان می آورد برای تثبیت آن حکومت از جان ومال وعزیزان خود گذشتند. و انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

اسماعیلی در ادامه صحبت های خود با اشاره به پرورش یافتگان مکتب قرآن گفت: سردار سلیمانی و شهدای مقاومت نمونه بارز شاگردان مکتب قرآن هستند. شهدایی که توانستند با شهادت خود، دنیا را متحول و معادلات منطقه و جهان را بهم بریزند.

 در ادامه برنامه،  رضا فتاحی ، سیدعلی موسوی و قاری نوجوان مهدی امیری به تلاوت کلام وحی پرداختند.

 گفتنی است این محفل نورانی 16 بهمن 98  بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) شهر لردگان برگزار شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی