جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برنامه های قرآنی دهه فجر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام شد

 ستاد استان

برنامه های قرآنی دهه فجر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شاخص‌ترین برنامه‌های قرآنی دهه فجر سال جاری این اداره را تشریح کرد.

محسن تقی پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با توجه به تحولی که به دلیل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در کشور رخ داد، دارای ویژگی‌ها خاص و مهمی است.
وی با اشاره به انقلاب بزرگی که از روز جمعه پس از انتشار خبر شهادت سردار عزیز قاسم سلیمانی در کشور به وجود آمد، گفت: از آن زمان به بعد دل‌های مردم عظیم‌الشأن ایران اسلامی آماده یک حرکت نورانی و معنوی است و  جامعه به سمت حرکت فکری انقلابی در گام دوم حرکت می‌کند و این یک فرصت بسیار خوبی است تا از این ظرفیت خون پاک سردار رشید اسلام و یارانش برای تقویت حرکت اسلام و قرآن در جامعه جهانی استفاده کنیم تا از این فرصت مغتنم و ظرفیت برای اثبات حقانیت قرآن و اسلام بهره کافی داشته باشیم.
رئیس اداره امور قرآنی تصریح کرد: دهه فجر یکی از نقاط حساس انقلاب اسلامی است که ما جشن شادی انقلاب اسلامی و پیروزی اسلام بر کفر جهانی را در آن برگزار می‌کنیم و این جشن نیز جشنی بسیار مبارک و میمون است. تقارن 22 بهمن  امسال با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، می‌طلبد که برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی خود را با برنامه‌ریزی مستحکم و قوی انجام دهیم و از ظرفیت‌هایی که برای موضوعات معنوی جامعه پیش آمده بهره‌گیری کنیم.
تقی پور در ادمه بیان کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه قرآنی، توسعه و ترویج فعالیت‌‍‌های قرآنی، استفاده از فضای انقلاب اسلامی برای شناخت بیشتر قرآن کریم و ... از جمله برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر است.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های بیشتری در شهرستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است که اجرای محافل انس با قرآن کریم در همه مؤسسات و خانه‌های قرآنی روستایی و شهری، برگزاری مسابقات حفظ قرآن، تجلیل از حافظان قرآن از جمله برنامه‌های شهرستان فارسان است.

تقی‌پور برنامه قرآن «بخوان جایزه بگیر» را از جمله برنامه‌های قرآنی شهرستان کوهرنگ معرفی کرد و افزود: جشن‌های قرآنی، ختم قرآن با نیت سردار سلیمانی و برنامه‌‍‌های قرآنی و انقلابی دیگر نیز از جمله برنامه‌های این شهرستان است.

وی در پایان گفت: برنامه‌های بصیرت‌افزایی در مؤسسات قرآنی، جشنواره قرآنی شهید قاسم سلیمانی در خانه قرآن‌ها، نمایشگاه تصویری قرآنی از دستاوردهای انقلاب، اجرای یک برنامه‌ قرآنی مشترک با نیروی انتظامی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر است.

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی