پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

همکاری قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لردگان با حوزه های علمیه

 لردگان

همکاری قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لردگان با حوزه های علمیه

کارشناس امور قرآنی لردگان از همکاری قرآنی این اداره با حوزه های علمیه الزهرا(س) و حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان خبر داد.

حسین ماندنی با بیان این خبر گفت: در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف قرآنی ، استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه بسیار موثر و کارساز می باشد. لذا در تحقق این هدف، زمینه همکاری با حوزه علمیه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و دو دوره قرآنی با هدف پرورش و کشف نیروی های مستعد در حوزه علمیه خواهران و برادران شهر لردگان شروع شد.

کارشناس امور قرآنی لردگان افزود: دوره آموزش قرائت تخصصی  سطح 4 قرآن کریم با تدریس خانم ربیعی در حوزه علمیه الزهرا (س) و دوره تفسیر قرآن کریم با تدریس حجت الاسلام ابراهیمی در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) از جمله دوره های برگزار شده در این دو حوزه می باشد.

 ماندنی تصریح کرد: همکاری در زمینه فعالیت های قرآنی با حوزه های علمیه و دستگاه های فرهنگی و علمی از جمله دانشگاه ها، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره اوقاف وامور خیریه، نیروی انتظامی، کمیته امداد ، اداره آموزش وپرورش می تواند نقش بسزایی در نشر و ترویج معارف قرآنی در سطح جامعه ایفا کند.

گفتنی است: دوره تفسیر قرآن کریم تا پایان اسفندماه 98 در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) برگزار است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی