جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آزمون پایان دوره سطح یک و سه قرآن در شهرکرد برگزار شد

 ستاد استان

آزمون پایان دوره سطح یک و سه قرآن در شهرکرد برگزار شد

مدیر مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد گفت: ۱۶۰ نفر از نوجوانان قرآنی مؤسسه نسیم وحی در آزمون کتبی پایان دوره سطح یک و سطح سه و همچنین نوجوانان طرح ملی تلاوت و نیز طرح ملی استعداد‌های قرآنی شرکت کردند.

به نقل از ایکنا،مسعود داوری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت «نسیم وحی» شهرکرد، در رابطه با کلاس‌های قرآنی این مؤسسه در ترم تابستان، بیان کرد: در این مؤسسه قرآنی کلاس‌هایی با موضوعات آموزش تکمیلی تجوید طرح ملی تلاوت و استعدادهای قرآنی، آموزش روخوانی (سطح ۱)، آموزش فصیح‌خوانی قرآن (سطح ۲)، آموزش علوم و فنون قرائت پایه (سطح ۴)، آموزش حفظ قرآن کریم، تدبر در سوره مبارکه انعام و تدبر در سوره مبارکه یس از ۲۵ خردادماه ۹۸ لغایت ۲۳ شهریورماه برگزار شد.

وی ادامه داد: ۴۱۲ قرآن‌آموز در این کلاس‌ها شرکت کردند که ۲۴۱ نفر از آن‌ها آقا و ۱۷۱ نفر بانو، ۱۸۲ نفر بزرگسال و ۲۲۹ نفر نوجوان بودند که در ۱۸ کلاس، مفاهیم و موضوعات قرآنی را فرا گرفتند.

داوری افزود: روز گذشته شنبه، ۲۳ شهریورماه نیز ۱۶۰ نفر از نوجوانان قرآنی در آزمون کتبی  پایان دوره سطح یک و سطح سه و همچنین نوجوانان طرح ملی تلاوت و نیز طرح ملی استعدادهای قرآنی شرکت کردند  که نتایج این آزمون تا پایان هفته اعلام و به نفرات برتر کلاس‌های که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند هدایایی اعطا خواهد شد.

این پیشکسوت قرآنی بیان کرد: ۲۵۲ نفر دیگر نیز در آزمون‌های رشته‌های دیگر در زمان‌های متفاوت شرکت کردند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی