چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نخستین نشست سال 98کارشناسان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزارشد

 ستاد استان

نخستین نشست سال 98کارشناسان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزارشد

رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.

محسن تقی پور با اعلام این خبر افزود: در این جلسه  که روز پنجشنبه  13 تیر در  سالن جلسات اداره امور قرآنی استان برگزار شد، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان به بیان مهمترین دغدغه ها و مسائل قرآنی شهرستان خود پرداختند.

وی ادامه داد: به توفیق الهی در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه فعالیت های قرآنی در سطح استان صورت گرفته است و امید داریم با تلاش و یاری مسئولین استان شاهد پیشرفتهای بهتری باشیم.

تقی پور در ادامه با تشریح برنامه های قرآنی سال 98 این اداره افزود: ارسال دقیق و کامل گزارشات شش ماهه از طرف مدیران مراکز قرآنی و کارشناسان شهرستانها تاثیر زیادی در جذب اعتبارات دارد.

وی رویکرد اداره امور قرآنی در سال جاری را بر واگذاری فعالیت های قرآنی به موسسات و خانه های قرآن عنوان و ابراز کرد: واگذاری فعالیت ها به مراکز قرآنی را خیلی جدی گرفته ایم و در  این راستا بیشتر فعالیت ها در موسسات و خانه های قرآن اجرا می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی با اشاره به این که کارشناسان قرآنی بیشتر نقش ناظر را در اجرای طرحهای 98 خواهند داشت افزود: در بحث سطح بندی، رتبه بندی و تخصصی کردن موسسات هم تأکید زیادی داریم که موسسات بهترین رتبه بندی را داشته و در حوزه های تخصصی از جمله تدبر و مفاهیم، حفظ، قرائت، کودک و نوجوان فعال شوند.

تقی پور ادامه داد: آموزش مربیان توانمند قرآنی، بازدید و ارزیابی موسسات و مراکز قرآنی، برگزاری دوره های تربیت معلم ، تکمیل پرونده های موسسات ،تدوین بانک اطلاعات قرآنیان  و برگزاری طرح استعدادهای قرآنی از دیگر برنامه های است که این اداره برای سال جاری در دستور کار خود دارد.

در ادامه این نشست نیز ابوذر کارگر کارشناس آموزش و پزوهش اداره امور قرآنی استان به تشریح طرحهای 98 و سهمیه بندی شهرستانها پرداخت و از کارشناسان قرآنی خواست در اجرای طرحها نظارت کامل برمراکز قرآنی داشته باشند.

گفتنی است، درپایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدیه از کارشناسان قرآنی  شهرستانها و مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان تقدیر شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی