جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

همایش «خانواده قرآنی انقلاب» در چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

 ستاد استان

همایش «خانواده قرآنی انقلاب» در چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

همایش خانواده قرآنی انقلاب عصر روز سه شنبه 16 بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان و قرآنیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

همایش خانواده قرآنی انقلاب، عصر روز گذشته، ۱۶ بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان، قرآنیان و خانواده‌های آنان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید‌جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این همایش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: بر اساس آیات سوره مبارکه احزاب کسانی که خود را به قرآن منتسب می‌کنند باید زندگی قرآنی داشته باشند تا رستگار شوند.

وی زهرای مرضیه(س) را باطن قرآن خواند و افزود: ایشان تنها زن معصوم از ابتدای خلقت و تا قیامت هستند و عصمت ایشان در آیات متعددی از جمله آیه تطهیر بیان شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه قرآن‌خوانی و قرآن‌دانی جدای از قرآنی بودن است، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی مانند قرائت، حفظ، تجوید، تفسیر و تدبر باید در راستای عملی شدن قرآن در زندگی‌های ما باشد.
مرتضوی با اشاره به اینکه اکنون که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که یک انقلاب قرآنی بود را جشن می‌گیریم باید قرآن را در بطن زندگی‌ها ببینیم، تصریح کرد: متأسفانه آمار بالای طلاق، شرب خمر و دیگر آسیب‌های اجتماعی نشان از عدم عملی کردن قرآن در زندگی‌ها دارد.

گفتنی است؛  دراین همایش  که با همکاری کاره گروه قرآن ستاد دهه فجر شهرکرد برگزار شد، از تعدادی از فعالان قرآنی استان تجلیل شد.  

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی