جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

دوره «تربیت داور عمومی صوت قرآن» در شهرکرد برگزار شد

 ستاد استان

دوره «تربیت داور عمومی صوت قرآن» در شهرکرد برگزار شد

دوره تربیت داور عمومی صوت قرآن با حضور مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی  استان در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

دوره تربیت داور عمومی صوت قرآن روزهای22و 23  آذرماه با حضور مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.
محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برگزاری این دوره با اشاره به برگزاری دوره‌های «تربیت داور قرآنی» در استان گفت: این دوره برای نخستین بار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره 18 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی استان حضور داشتند، افزود: استاد شاه میوه، پیشکسوت و داور ملی مسابقات قرآن مدرس این دوره دو روزه بود.
وی با اشاره به اینکه این دوره دو روزه به صورت کارگاهی و کارورزی عملی برگزار شد اظهار کرد: آزمون پایانی این دوره نیز عصرجمعه 23 آذر با حضور استاد شاه میوه در محل برگزاری دوره در دو بخش کتبی و شفاهی برگزارشد.

تقی پورافزود: در بخش کتبی افراد به سؤالاتی از کتاب مهارت های تنغیمی و القاء معانی در هنر تلاوت قرآن (تألیف غلامرضا شاه میوه) و مباحث ارائه شده در کارگاه ها پاسخ دادند و در بخش شفاهی نیز 5 تلاوت (3 تلاوت تحقیق و 2تلاوت ترتیل) پخش شدکه شرکت کنندگان، تلاوت‌ها را داوری کرده و ریزنمرات را یاداشت نمودند.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری دوره تربیت« داور عمومی تجوید قرآن کریم» در روزهای 7 و 8 آذر با حضور 30 نفر از مربیان،قاریان و فعالان قرآن در استان اضافه کرد: پس از اعلام نتایج آزمونهای پایانی هر دو دوره و اعلام قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های این دوره‌ها مدرک داوری مسابقات قرآن از طرف دارالقرآن کشور به آن‌ها اهدا می‌شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی