جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

شرکت 900 قرآن آموز در کلاس های موسسه قرآن و عترت (ع) نسیم وحی شهرکرد

 ستاد استان

شرکت 900 قرآن آموز در کلاس های موسسه قرآن و عترت (ع) نسیم وحی شهرکرد

مدیر موسسه قرآن و عترت (ع)  نسیم وحی شهرکرد گفت: سال گذشته 900 قرآن آموز در کلاس های متنوع قرآن این موسسه شرکت کردند.

مسعود داوری مدیر موسسه قرآن و عترت (ع) نسیم وحی  شهرکرد در حاشیه اختتامیه برنامه های یک ساله این موسسه گفت: موسسه نسیم وحی در تمامی فصول سال کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تدبر، صوت و لحن، را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به شرکت 900 قرآن آموز در کلاس های این مرکز در یک سال آموزشی گذشته، افزود: اختتامیه کلاس های یک ساله نسیم وحی که از ابتدای مهر سال 96 آغاز و تا20  شهریور سال 97 ادامه داشتند، با شرکت جمعی از مسئولین قرآنی استان و قرآن آموزان این مرکز برگزارشد.

داوری با اشاره به اختتامیه طرح تدبر  در قرآن با محوریت جزء 29 قرآن روز پنجشنبه 22 شهریور عنوان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تدبر در محدوده ۱۰ جزء آخر قرآن، برپائی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواستِ ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از ۴۰ دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.

مدیر موسسه قرآن وعترت(ع) نسیم وحی شهرکرد افزود: در موسسه قرآنی نسیم وحی از رده سنی 8 سال به بالا آقا و خانم پذیرش شده ، و مباحث موضوعه آموزش داده میشود؛ برای سنین 8 سال تا 14 سال بطور تخصصی در قالب بحث طرح ملی تلاوت و نیز طرح آموزش استعدادهای قرآنی اجراء می شود.
 وی ادامه داد: از سنین 16 سال به بالا علاوه بر آموزش های عمومی دیگر مباحث مثل : مباحث تفسیر- تدبر – نهج البلاغه – صحیف سجادیه – و حفظ و... آموزش داده می شود.

داوری در خصوص طرح ملی تلاوت نیز گفت: این طرح ، عمده برنامه اش بر آموزش صحیح قرائت قرآن با شیوه قرائت تقلیدی است .که افراد پسر 8 تا 14 سال علاقمند و مبتدی بعد از ثبت نام اینترنتی و ورود به طرح ، به تقلید از قاریان مصری به قرائت می پردازند .

وی گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس های این موسسه می توانند به آدرس شهرکرد، خیابان مولوی، روبروی کوچه ۵۶ حد فاصل شهرداری و مخابرات مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ تماس حاصل نمایند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی