پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

یکسان نمودن روشهای داوری، هدف برگزاری دوره های تربیت داور است.

 ستاد استان

یکسان نمودن روشهای داوری، هدف برگزاری دوره های تربیت داور است.

سرپرست اداره امور قرآتی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری کارگاه تجوید در روز های شانزدهم و هفدهم، اسفند در شهرکرد ، افزود: یکسان نمودن روشهای داوری یکی از اهداف برگزاری دوره های تربیت داوری قرآن کریم است.

محسن تقی پور با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تجوید در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفند با حضور استاد موسوی بلده نویسنده کتاب« حلیه القرآن» در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد گفت:  کارگاه آموزشی صوت و لحن نیز در روزهای دهم و یازدهم اسفند با حضور استاد یاراحمدی برگزارشد.

وی ادامه داد:  مراحل ثبت نام دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم با هدف یکسان نمودن روشهای داوری از اواخر پاییز در استان آغاز شد و بعد از اتمام این مرحله بنا برنیاز شرکت کنندگان در دوره  و ارتقاء سطح تخصصی و فنی داوران ،کارگاه های پیش از آزمون ورودی این دوره در دو مرحله تحت عنوان کارگاه  دو روزه صوت و لحن و کارگاه دو روزه تجوید برگزارشد .

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  آشنایی و تعمیم روشهای بدیع و انتقال مهارت های ویژه به داوران مسابقات قرآنی در سراسر کشور از دیگر اهداف برگزاری این دوره ها است، افزود: شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی بعد از قبولی در آزمون های ورودی که در دو مرحله کتب و شفاهی برگزار می شود مجاز به شرکت در دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم هستند.

تقی پور ادامه داد: آزمون ورودی  این دوره  از محتوای کتاب های معرفی شده و همچنین مباحث ارائه شده در  کار گاه های صوت و لحن و تجوید در نیمه دوم فروردین برگزار می شود.

وی افزود: آزمون شفاهی نیز در روز برگزاری آزمون کتبی برگزارمی شود و فایل های صوتی برای داوری به سازمان دارالقرآن کشور ارسال می شوند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی