شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کمبود مربیان قرآنی؛ مهم ترین مشکل خانه قرآن امام هادی(ع) در منظریهشهرکرد

 ستاد استان

کمبود مربیان قرآنی؛ مهم ترین مشکل خانه قرآن امام هادی(ع) در منظریهشهرکرد

مدیر خانه قرآن امام هادی(ع) منظریه شهرکرد حضور نیافتن  مربیان قرآنی برای تدریس در این خانه قرآن را از موانع  پیش روی برشمرد و عنوان کرد: مربیان قرآنی استان دوری این شهرک از شهرکرد و مسافت طولانی را علت عدم حضور در خانه قرآن امام هادی(ع) می‌دانند.

مریم محمودی، مدیر خانه قرآن امام هادی(ع) منظریه شهرکرد، با اشاره به فعالیت سه ساله این خانه در شهرک منظریه شهرکرد، گفت: خانه قرآن امام هادی(ع) در جوار مسجد امام هادی(ع) منظریه به فعالیت های قرآنی می پردازد.

وی با اشاره به این که در این خانه قرآن رشته های روخوانی، روان خوانی، حفظ و تفسیر قرآن کریم به قرآن آموزان آموزش داده می شود، افزود: در سنین چهار تا شش سال رشته حفظ، در سنین ۱۲ تا ۱۴ سال رشته روخوانی و برای بزرگسالان رشته تفسیر قرآن تدریس می شود.

محمودی کمبود امکانات برای برگزاری کلاس های  قرآنی را از مشکلات خانه قرآن امام هادی(ع) منظریه دانست و تصریح کرد: اداره امور قرآنی استان امکانات اولیه را مهیا کرده است اما باز هم با کمبود هایی نظیر رحل و کتاب قرآن مواجه هستیم.

مدیر خانه قرآن امام هادی(ع) منظریه شهرکرد عدم حضور مربیان قرآنی برای تدریس در این خانه قرآن را از موانع پیش روی تنها خانه قرآن این شهرک برشمرد و عنوان کرد: مربیان قرآنی استان دوری این شهرک از شهرکرد و مسافت طولانی را علت عدم حضور در خانه قرآن امام هادی می دانند.

وی ادامه داد: خانواده های شهرک منظریه به دلیل پایین بودن سطح مالی خود قادر به پرداخت شهریه کلاس های قرآنی نیستند و این مشکل نیز بر دغدغه های این خانه قرآن می افزاید.

محمودی در پایان اظهار کرد: با وجود همه مشکلات، این خانه قرآن موفق به آموزش مرحله به مرحله قرآن به ۱۲ نفر از نوجوانان دختر این منطقه شده است که اکنون نیز در مرحله آموزش تجوید قرآن به سر می برند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی