پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

محفل انس با قرآن با حضور استعدادهای قرآنی در چهار محال و بختیاری برگزار شد

 ستاد استان

محفل انس با قرآن با حضور استعدادهای قرآنی در چهار محال و بختیاری برگزار شد

سرپرست اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور استعدادهای قرآنی در محل پل زمان خان سامان خبر داد.

محسن تقی پور با اشاره به این خبرافزود: طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور یک طرح زود‌بازده‌ای است که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در سطح کشور اجرا می‌شود و  اردوی منطقه غرب  این طرح کشوری که هم‌اکنون در شهرکرد در حال برگزاری است.

وی با بیان این که اردوهای این طرح قرآنی پیش از این با حضور همه نوجوانان در یک مکان برگزار می‌شد، تصریح کرد: بنابر تصمیم سازمان دارالقرآن الکریم طی سال جاری مقرر شد تا اردوهای این طرح قرآنی به صورت منطقه‌ای برگزار شود و هم‌اکنون نیز اردوی طرح استعدادهای قرآنی ویژه منطقه غرب کشور در شهرکرد در حال اجرا است.

تقی پور در ادامه با بیان این که استان‌های چهار محال و بختیاری، همدان، ایلام،  کرمانشاه، کردستان، لرستان و کهکیلویه و بویر احمد در منطقه غرب طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور قرار دارند، افزود: از روز جمعه سوم  شهریور، اردوی این منطقه از کشور در شهرکرد در حال برگزاری است و ۱۱۰  نفر از استعدادهای قرآنی این استان‌ها در اردوی مورد نظر حضور دارند.

 سرپرست اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات چهار محال و بختیاری در ادامه با بیان  این که این استعدادهای قرآنی در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال هستند، تصریح کرد: اردوی حاضر با حضور اساتید انتخابی از سه استان از هفت استان شرکت کننده در این اردو  در حال برگزاری است.

وی با اشاره به این که کلاس‌های این دوره از صبح تا ظهر به صورت کارگاهی و آموزشی و بعد از ظهرها به صورت تفریحی برگزار می شود ، گفت: این اردو این طور نیست که تنها به صورت تفریحی، آموزشی برگزار شود، بلکه برنامه‌ها به صورت قطعی و برنامه ریزی شده برگزار می‌شود.

تقی پور با اشاره به این که ترویج و توسعه فعالیت‌ های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن و ایجاد اخت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی است بیان کرد: یکی از برنامه های این اردو برگزاری محافل انس با قرآن با حضور استعدادهای قرآنی در استان است .

سرپرست اداره امور قرآنی استان محفل انس با قرآن روز شنبه چهار م شهریور در محل پل زمان خان سامان را یکی از این محافل برشمرد و افزود: در این محفل شهاب نعمتی از کهکیلویه و بویر احمد، علی قدمی فر از چهار محال و بختیاری، محمد هادی یعقوبی از همدان و امیر حسین محبی از لرستان در جمع گردشگران حاضر در پل تفریحی زمان خان به قرائت قرآن پرداختند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی