شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

جلسات تفسیر قرآن کریم در بقعه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار می شود

 ستاد استان

جلسات تفسیر قرآن کریم در بقعه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی استان ضمن اشاره به اهمیت پرداختن به تفسیر قرآن کریم برای عموم مردم از تشکیل جلسات تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه« مومنون» در بقعه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد توسط حجت الاسلام جواهری (دعوت شده از قم)  خبر داد. 

مهدی پرتوی با اعلام این خبرگفت: طبق فرمایش امام علی (ع) که می فرمایند،  ألا لا خَیرَ فی قِراءه َلیس َ فیها تدبر ، بدانید که در قرآن خواندی که با تدبر  همراه نباشد خیری نیست، و همچنین با هدف تقویت فعالان قرآنی در زمینه مباحث تفسیری، اداره امور قرآنی استان اقدام به برگزاری جلسات تخصصی تفسیر قرآن کریم نموده است.

وی ادامه داد: جلسات تفسیری که از سوم ماه مبارک رمضان در بقعه امامزدگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد توسط حجت الاسلام جواهری از اساتید فرهیخته شورای عالی تفسیر کشور و دعوت شده از قم  برگزار می شود در راستای ترویج جلسات تفسیر در سطح استان و رسیدن به جایگاه مطلوب در مورد مباحث تفسیری در استان چهارمحال و بختیاری است.

رئیس اداره امور قرآنی افزود: محور این جلسات تفسیر سوره مبارکه «مومنون» انتخاب شده و این بنا بر تکمیل کار اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان در راستای برگزاری جشنواره استانی منهاج با محوریت سوره «مومنون» است.

پرتوی تصریح کرد: در پایان برگزاری این سلسله جلسات تفسیری برای آن دسته از شرکت کنندگان که به طور منظم درجلسات  حضور پیدا کرده اند گواهی تفسیر ویژه این سوره مبارکه صادر می شود.

گفتنی است؛ این جلسات تفسیر از طرف اداره امور قرآنی استان با همت اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان همه روز ساعت11/45 صبح برگزار می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی