جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مجمع خیرین قرآنی، اعتماد خیرین را جلب نماید

 ستاد استان

مجمع خیرین قرآنی، اعتماد خیرین را جلب نماید

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع خیرین قرآنی باید زمینه اطمینان و جلب اعتماد خیرین را فراهم کند و با ترویج فعالیت‌های قرآنی خروجی کار خود را نشان دهد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز ۲۰ آبان در دیدار با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری، دغدغه مندی جمع قرآنی استان را برکت الهی دانست و گفت: خداوند به کسانی برکت ایمانی می دهد که در آن ها اراده و دغدغه باشد.
وی  با اشاره به اینکه توفیق یک امر اکتسابی است و باید اراده و تصمیم وجود داشته باشد، افزود: خداوند به این اراده و حرکت قرآنی در مجمع خیرین استان برکت می دهد.
حجت الاسلام نکونام جذب خیرین و افرادی را که می‌خواهند در جهت اهداف قرآنی گام بردارند از رویکردهای مجمع خیرین استان برشمرد و افزود: خیر قرآنی در استان کم نیست ولی اطمینان کم است.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مجمع خیرین قرآنی باید اطمینان را به جامعه و خیرین بدهد و با ترویج فعالیت‌های قرآنی خروجی کار را نشان دهد.
وی با بیان اینکه باید روش‌های موفق قرآنی را به جامعه عملا نشان دهیم، ادامه داد: نباید به بودجه‌های دولتی دل‌خوش باشیم و این همان دلیلی است که حوزه‌های علمیه هرگز دولتی نشدند.
حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه هرکجا درست ورود پیدا کنیم لنگ نخواهیم ماند، اظهار کرد: قطعاً خدا خیرین را به سمت شما هدایت می کند اگر به کاری که می‌کنید ایمان داشته باشید.
وی تأسیس مجمع خیرین قرآنی استان را ضرورت دانست و گفت: هرچه بیشتر ادای وظیفه کنیم و صادق و سالم پیش رویم خدا نیز کمک خواهد کرد.
برچسب ها مجمع خیرین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی