جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

بازدید کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرکرد از خانه قرآنی پیامبر خاتم (ص)

 اخبار مؤسسات

بازدید کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرکرد از خانه قرآنی پیامبر خاتم (ص)

در بازدید کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرکرد از خانه قرآنی پیامبر خاتم (ص)کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بر مستند سازی فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد.


طاهر خسرویان، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرکرد،در بازدید از خانه قرآنی پیامبر خاتم (ص) شهرکرد گفت:  شبهات اعتقادی فراوانی امروز از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای در سطح جامعه پخش می‌شود که دامنگیر جوانان ما شده است و تنها راه نجات نسل آینده کشور گره زدن آنها با قرآن و معارف اهل بیت(علیهم السلام) است.
وی خطاب به قرآن آموزان  تاکید کرد: هر یک از شما که در کلاس‌های قرآن شرکت می‌کنید سعی کنید همین آموزه‌ها را در بین اعضای خانواده خود پیاده کرده و آنها را برای شرکت در این کلاس‌ها تشویق کنید.
خسرویان بر لزوم مستند سازی همه مدارک و گواهی‌ها در موسسات و خانه‌های قرآنی تاکید کرد و افزود: مسئولان موسسات و خانه‌های قرآنی باید از همه ی گواهی‌ها و مدارک مربیان و قرآن‌آموزان رونوشت تهیه کرده و نسبت به تشکیل پرونده‌های مربوط به هر یک اقدام کنند.
مرجان حیدری ، مسئول خانه قرآن پیامبر خاتم (ص)، گفت: دو سال از تشکیل خانه قرآنی پیامبر خاتم (ص) می‌گذرد و طی این مدت دو دوره  کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و  تجوید برگزار کرده ایم و گواهی نیز برای قرآن آموزآن دوره های روخوانی و روان خوانی صادر شده است .

وی در ادامه افزود :در خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) کلاس های تفسیر و احکام نیز برگزار می گردد که در این زمینه با اسقبال خوب قرآن آموزان روبرو شده ایم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی