جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برپایی کاروان شادی همزمان با عید میلاد امیرالمؤمنین(ع) در چهارمحال‌وبختیاری

 ستاد استان

برپایی کاروان شادی همزمان با عید میلاد امیرالمؤمنین(ع) در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برپایی کاروان شادی همزمان با عید میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) در چهارمحال‌وبختیاری با همکاری هیئت‌های مذهبی خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری ، اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های مردمی همچون هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی، کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته و مؤسسات قرآنی همزمان با عید میلاد امام علی(ع) اقدام به راه‌اندازی کاروان شادی در سراسر استان می‌کنند.

وی افزود: در این اقدام که با توجه به شیوع ویروس در کشور، برای نخستین بار برگزار می‌شود، خودرو ها از مکان‌های مشخص شده حرکت و بعد از طی مسیرهای مشخص شده به مقصد خواهند رسید و در طول مسیر مولودی پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: مسیر مشخص شده در شهر شهرکرد از مقابل مصلای نماز جمعه شروع و بعد از گذشتن از خیابان‌های کاشانی، فارابی و میادین چهارمحال، انقلاب و ۱۲ محرم به میدان امامزادگان دو خاتون(س) ختم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده توسط روحانیون مستقر و فعالان فرهنگی چه به صورت مجازی و چه به صورت حقیقی، مردم همزمان با روز عید با پختن کیک‌های خانگی و برگزاری خانگی حدیث کساء ویژه اعضای منزل، این روز را گرامی خواهند داشت.

وی در پایان گفت: پخش مولودی از بلندگوهای مساجد نیز همزمان با حرکت این خودرو ها و همزمان با روز عید، در سطح شهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

گفتنی است، برپایی کاروان شادی، امروز ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۷ در سراسر استان آغاز می‌شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی