پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری طرح سنجش توانمندی مربیان قرآنی شهرستان کیار

 ستاد استان

برگزاری طرح سنجش توانمندی مربیان قرآنی شهرستان کیار

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از برگزاری طرح سنجش توانمندی مربیان قرآنی این شهرستان خبر داد.

نوید قدیردخت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار با اعلام این خبر افزود: مشخصات مربیان حفظ، روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن کریم شهرستان کیار از طریق موسسات قرآنی،خانه های قرآنی شهری و روستایی و همچنین جلسات خانگی قرآن کریم جمع آوری شد و این عمل هم باعث شد تعداد مربیان قرآنی شهرستان شناسایی شوند و هم تغذیه ی این مربیان با شناسایی نقاط ضعف آن ها انجام شود.

نوید قدیردخت گفت: نزدیک به صد مربی قرآن کریم در این شهرستان وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد آن ها خواهران هستند.در این طرح سطح توانمندی این مربیان شناسایی می‌شود و همچنین دوره های قرآنی از جمله تربیت معلم قرآن کریم، تجوید،قرائت و... برای این مربیان خواهیم گذاشت تا این مربیان بتوانند سطح سواد قرآنی شهرستان را افزایش دهند.

وی ادامه داد:در مرحله ی اول طرح، شناسایی مربیان قرآنی انجام شد و در مهر ماه سال جاری آزمون در سه رشته حفظ، روخوانی و روان خوانی و تجوید برگزار می‌شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی