پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری نشست هم‌اندیشی و ابلاغ طرح های قرآنی شهرستان شهرکرد در سال جاری

 ستاد استان

برگزاری نشست هم‌اندیشی و ابلاغ طرح های قرآنی شهرستان شهرکرد در سال جاری

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان  شهرکرد  از برگزاری نشست هم‌اندیشی و ابلاغ برنامه‌های قرآنی سال 98 با حضور مدیران موسسات و  خانه‌های قرآن شهری و روستایی  این شهرستان خبر داد.

طاهر خسرویان کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با اعلام این خبر گفت: دوشنبه 24 تیر ماه  نشست هم‌اندیشی و ابلاغ برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی سال 98 با حضور مدیران موسسات و  خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان شهرکرد ومدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان در سالن اجتماعات اداره  امور قرآنی استان برگزار شد، 

وی با اشاره به اینکه اکثر  این طرح‌ها در قالب برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن کریم است افزود:حمایت از برگزاری  واجرای آموزش های عمومی قرآن کریم که شامل قرائت سطح ا تا 3 قرآن کریم و مفاهیم سطح 1 است تا سقف 375 قرآن آموز به موسسات شهرستان شهرکرد واگذار شد.

خسرویان در ادامه گفت: در همین راستا، ۱۰۰ نفر تحت آموزش حفظ۳ جزء  پیوسته قرآن کریم قرار خواهند گرفت و آموزش‌های عمومی توسط خانه‌های قرآن روستایی و شهری نیز، ۲۷۰ قرآن‌آموز را تحت پوشش قرار می‌دهد.

کارشناس قرآنی شهرستان شهرکرد یک جلسه شاخص تفسیر قرآن، یک کارگاه‌ یک‌روزه آشنایی با سبک زندگی اسلامی ، یک دوره تربیت کادر متخصص و یک محفل قرآنی شاخص در شهرستان شهرکرد در ایام دهه فجر  را از دیگر برنامه ها و طرح های واگذار شده به مراکز قرآنی شهرستان شهرکرد عنوان کرد

وی با اشاره به حمایت و واگذاری طرح‌های ابلاغی به مرکز قرآنی، تاکید کرد: امسال مصوب شد، طرح‌های قرآنی از طریق انتخاب موسسه معین به موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی واگذار شود و کارشناسان قرآنی هر شهرستان به‌عنوان ناظر بر فعالیت‌های موسسات و خانه‌های قرآنی نظارت داشته باشند.
خسرویان یادآور شد: ارسال دقیق و به موقع فرم های ورودی و پایانی کلاس ها ،توسط مدیران  نقش زیادی در جذب اعتبارا ت قرآنی دارد.
کارشناس قرآنی شهرستان شهرکرد تاکید کرد: برنامه‌های قرآنی شهرستان شهرکرد،صرفا با این تقسیم بندی به اجرا در نمی‌آیند و مسلما چند برابر این تقسیم بندی، کلاس هایی برگزار می‌شود که مربیان قرآنی به صورت رایگان یا به صورت شهریه ای برای قرآن آموزان برگزار می‌کنند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی